Эразмус Мундус – еуропалық жоғары білімнің сапасын арттыруға және үшінші елдермен ынтымақтастық арқылы адамдар мен мәдениеттер арасындағы диалог пен түсіністікке ықпал етуге бағытталған жоғары білім саласындағы ынтымақтастық пен ұтқырлық бағдарламасы. Сонымен қатар, ол Еуропалық Одақ пен серіктес елдер арасындағы ұтқырлықты арттыру арқылы үшінші елдердің жоғары оқу орындарында адам ресурстары әлеуетін және халықаралық ынтымақтастықты дамытуға ықпал етеді.
Бағдарлама мақсаттары:
- жоғары білім сапасын арттыру;
- бүкіл әлем бойынша білім беру мен оқытудың озық орталығы ретінде Еуропалық жоғары білім аймағының тартымдылығын арттыру;
- жоғары білім саласындағы үшінші елдермен ынтымақтастық арқылы мәдениетаралық түсіністікті дамытуға жәрдемдесу.
ERASMUS+ жобалары
KAZSEE ERASMUS+ жобаларына қатысады:
Модернизация және оқу жоспарын әзірлеу арқылы Орталық Азиядағы жоғары білімнің қолжетімділігі мен үйлесімі (ACADEMICA)
Жобаның мақсаты – оқытудың инновациялық әдістеріне ие және озық әзірлемелерде ауқымды халықаралық тәжірибе ұсынатын еуропалық университеттерді және Орталық Азиядағы (ОА) серіктес елдердегі университеттерді біріктіру, сол жетістіктерге, тәжірибеге және тәжірибеге мұқтаж.
Орталық Азияның 7-ші аймағының (ОА) нақты мақсаттары/проблемалары ЕО тәжірибесімен ерікті жақындасуға жәрдемдесуге бағытталған оқу жоспарларын жаңғырту және ACADEMICA жобасын іске асыру арқылы Орталық Азиядағы жоғары білімнің қолжетімділігі мен үйлесімін қамтамасыз ету арқылы шешілетін болады. инженерлік зерттеулер.
Инновациялық табиғат мынада:
- инновациялық әдістеме: ACADEMICA тренингтері оқытушыларға олардың жаһандық цифрлық оқыту мен оқу кеңістігіне белсенді енуі үшін қажетті өзара және негізгі құзыреттер мен дағдыларды беретін әдістеме мен мазмұнды біріктіруді көздейді;
- АКТ қолдайтын білім беру мүмкіндіктері: АКТ қолдайтын оқу мүмкіндіктеріне неғұрлым икемді қолжетімділікті қамтамасыз ету;
- заманауи мазмұнмен және интеграцияланған заманауи технологияларға негізделген тәсілдермен жаңартылған университеттік инженерлік бағдарламалар;
- 7-аймақтағы жоғары оқу орындарының әлеуетін нығайту мақсатында университеттер мен бизнес арасындағы трансұлттық ынтымақтастық жүйесін құру, сол арқылы білім беру, инновациялар және бизнес арасындағы өзара әрекеттесу арқылы жақсартуға қол жеткізу.
Жоба еуропалық құндылықтарды ілгерілету арқылы жоғары білімге, бизнеске және қоғамға қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді артықшылықтар жасауды көздейді:
- ЕО-дан тыс жалпы еуропалық білім беру стандарттарын тану;
- білім-іскерлік-қоғам байланыстарын нығайту;
- қатысушы елдер арасындағы мәдениетаралық диалогты жетілдіру;
- қолжетімді және тегін білім беру ресурстарын қамтамасыз етуге жәрдемдесу;
- Еуропалық Одақ пен Орталық Азияның әртүрлі салалардағы сарапшыларының ынтымақтастығы арқылы тәжірибелер мен озық тәжірибе алмасу мен синтезді ынталандыратын ортақ негізді қамтамасыз ету.
Жобаға қатысушы елдер: Болгария, Австрия, Қазақстан, Өзбекстан, Түркіменстан, Италия, Испания.
ИНЖЕНЕРЛІК ПӘНДЕР ОҚЫТУШЫЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАЙЫНДАУ (ЕНГІЗУ)
ERASMUS + 598506-EPP-1-PT-EPPKA2-CBHE-JP «Инженерлік білім беру мұғалімдері педагогикалық оқыту / ENTER»
ENTER жобасының негізгі мақсаты халықаралық желілік ынтымақтастық негізінде инженерлік пәндер оқытушыларын педагогикалық оқытудың көп деңгейлі модульдік жүйесін әзірлеу болып табылады. Жобаның жеті мақсаты анықталды:
- Инженерлік пәндер бойынша жоғары білікті оқытушыларды даярлаудың тиімді әдістерін әзірлеудегі еуропалық тәжірибені талдау;
- Электронды оқыту сияқты заманауи оқыту технологияларын қолдануды қамтитын модульдердің вариативті жиынтығынан тұратын инженерлік пәндер оқытушыларын (бастапқы, негізгі, жоғары деңгей) үш оқыту бағдарламасын әзірлеу;
- Инженерлік педагогикада жеке оқу траекториясын құру технологиясын жасау;
- Білім беру модульдерін енгізу және жоба нәтижелерін тарату үшін желілік өзара әрекеттесу үлгілерін әзірлеу;
- Желілік ынтымақтастықты қамтамасыз ету үшін құқықтық және нормативтік құжаттаманы әзірлеу;
- Инженерлік пәндер оқытушыларының кәсіби құзыреттілігін бағалау критерийлерін және білім беру бағдарламаларының сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу;
- Пилоттық бағдарламалардың нәтижелерін бағалау.
ENTER жобасы мәдениетаралық коммуникация және халықаралық ынтымақтастық қағидаттарына негізделген ресми жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру шеңберінде инженерлік пәндер оқытушыларын кәсіби-педагогикалық даярлауға инновациялық көзқарасты дамытатын болады. Бұл тәсіл электронды оқыту технологияларын барынша пайдалана отырып, төмен қаржылық шығындар мен пайдаланудың қарапайымдылығының үйлесімімен сипатталады. Сонымен қатар, оның халықаралық тану және аккредитация алу перспективалары бар. Қолданыстағы аналогтармен салыстырғанда, ENTER жобасының тәсілі жеке білім беру траекторияларын пайдалану және инженерлік-педагогикалық дайындықты оқытушылар мен университеттердің қажеттіліктеріне бейімдеу мүмкіндіктерін кеңейтті (мысалы, республикалық немесе аймақтық деңгейде), сондай-ақ мұғалімдерді оқыту үшін пайдаланылуы мүмкін. машина жасаудың әртүрлі салалары.
- Өзінің желілік сипатына және университеттер мен оқытушылардың қажеттіліктеріне (төмен құны, ыңғайлылығы, өзара тану, сапаны тәуелсіз бағалау, теңшеу сияқты) басымдылығына байланысты ENTER тәсілі қайта даярлаудан өткен инженерлік оқытушылар санын айтарлықтай арттыруға бағытталған. педагогикалық және кәсіби даму бағдарламаларында.
- Жобаның нәтижелері алдымен ENTER консорциумына мүше университеттерде, кейіннен ЕО-ның басқа университеттерінде инженерлік білімнің сапасына айтарлықтай әсер етеді.
- ENTER жобасының басқару моделі мен мақсаттары ашықтық және жетілдіру принциптеріне негізделген. Жаңа серіктестерді кедергісіз тарту және сапаны қатаң бақылауды қамтамасыз ету механизмі әзірленетін болады.
- i-PET бағдарламасын аккредиттеу де жобаның мақсаттарының бірі болып табылады.
ENTER жобасында әзірленген iPET инженерлік мұғалімдерді даярлау бағдарламасы 3 деңгейлі иерархиялық құрылымға ие және өмір бойы оқытудың Еуропалық біліктілік шеңберінің талаптарына сәйкес келеді. Іс жүзінде бұл құрылым кодтық атаулармен әртүрлі мазмұндағы және ұзақтығы бар 3 білім беру бағдарламасын қарастырады:
- iPET-1 – біліктілікті арттыру сертификатын берумен қысқа мерзімді курстар (шамамен 2 ECTS);
- iPET-2 – «Жоғары оқу орнының оқытушысы» дипломын бере отырып, кәсіби қайта даярлау бағдарламасы (шамамен 8 ECTS);
- iPET-3 – халықаралық деңгейде танылған және «Инженер-педагог» халықаралық біліктілігін беруді көздейтін толық білім беру бағдарламасы (шамамен 20 ECTS).
Бағдарламаның модульдік құрылымы iPET-1 модульдері iPET-2-ге, содан кейін екі бағдарламаның модульдері iPET-3-ке енгізілгенін білдіреді. Осылайша, мұғалімдердің өзін-өзі дамытудың тұрақты траекториясы қамтамасыз етіледі және олар өз біліктілігін арттыру траекториясын өз бетінше таңдай алады. Оқытушылардың ENTER желісіне қатысатын әртүрлі университеттерде оқытылатындардың ішінен таңдап, модульдерді біріктіру мүмкіндігі бар.
Жоба үйлестірушісі:
- Порто политехникалық университеті – https://www.ipp.pt/
ЕО серіктестері:
- Дубница технологиялық институты – http://www.dti.sk/en/
- Таллин техникалық университеті – https://www.ttu.ee/en/
Серіктестер (Ресей):
- Ұлттық зерттеу Томск политехникалық – https://tpu.ru/en
- Қазан ұлттық зерттеу технологиялық университеті – https://kai.ru/web/en
- Тамбов мемлекеттік техникалық университеті – https://www.tstu.ru/en/
- Дон мемлекеттік техникалық университеті – https://donstu.ru/en/
- Ресейдің инженерлік білім беру қауымдастығы – http://aeer.ru/en
- Вятка мемлекеттік университеті – https://www.vyatsu.ru/
- «Болонья клубы» білім беруді интернационалдандыруға және білім беру қызметтерінің экспортына жәрдемдесу қауымдастығы – https://bc.donstu.ru/en/
Серіктестер (Қазақстан):
- Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – https://www.kaznu.kz/kz
- Е.А. атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті. Бөкетов – https://ksu.kz/
- KAZSEE Қазақстан инженерлік білім қауымдастығы – http://caaae.kz/
SMART CITY TECHNOLOGIES (SMARTCITY) МАГИСТРАНТТЫҚ БАҒДАРЛАМАҒА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛ
ERASMUS + 598317-EPP-1-2018-1-BG-EPPKA2-CBHE-JP “SMARTCITY: Innovative Aproach Towards a Master Program on Smart Cities Technologies”
«SMARTCITY: Smart Cities Technologies магистратура бағдарламасына инновациялық көзқарас» – «SMARTCITY: Smart City Technologies магистратура бағдарламасына инновациялық тәсіл» жобасы IT-білім берудің тиімділігін арттыруға, университеттер мен бизнес-кәсіпорындар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға, сондай-ақ смарт қала технологияларын және заттардың интернетін енгізу үшін білікті кадрларды дайындау.
Жоба үш жыл ішінде, яғни 2018 жылдың қарашасынан 2021 жылдың қарашасына дейін жүзеге асырылады.
- смарт қаланың ақпараттық технологиялары бойынша жаңа магистрлік бағдарламаны әзірлеу және аккредиттеу;
- еуропалық университеттерде және қашықтықтан тағылымдамадан өту арқылы оқытушылардың біліктілігін арттыру;
- еуропалық тәжірибе негізінде магистрлерді даярлаудың сапа менеджменті жүйесін құру;
- халықаралық білім беру электрондық оқыту порталын пайдалануға;
- іске асыру Еуропа университеттерінде магистранттарды оқытуды қамтиды.
Оқу үдерісін жүзеге асыру үшін смарт қала және Интернет заттары технологиялары бойынша зертханалық база құрылады, заманауи өнеркәсіптік бағдарламалау технологиялары бойынша оқу құралдары дайындалады.
Эразмус+ – білім беру, кәсіптік оқыту, жастар және спорт салаларындағы ынтымақтастықты қолдауға бағытталған Еуропалық Одақтың гранттық бағдарламасы. 2018 жылы Эразмус+ жобаларына конкурс өте жоғары болды: қарауға қабылданған өтінімдердің жалпы санынан – 874 – 147 өтінім қаржыландыруға мақұлданды. Ресейдің қатысуымен түскен өтінімдер саны 102-ні құрады, оның 10-ы қаржыландырылады, оның ішінде Ю.А.Гагарин атындағы мемлекеттік техникалық университетінің жобасы.
Жоба үйлестірушісі:
- София техникалық университеті – https://tu-sofia.bg/
ЕО серіктестері:
- Халықаралық грек университеті (бұрынғы Салоникидегі Александрия технологиялық білім беру институты) – https://www.ihu.gr/
- Хемниц технологиялық университеті – https://www.tu-chemnitz.de/
- Рига техникалық университеті – https://www.rtu.lv/
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қауымдастығы – https://www.atic.org.ro/
Серіктестер (Ресей):
- Гагарин атындағы Саратов мемлекеттік техникалық университеті Ю.А. – http://www.sstu.ru/
- Новосибирск мемлекеттік техникалық университеті – https://nstu.ru/
- Ресей IT директорларының одағы – http://www.rucio.org/
Серіктестер (Моңғолия):
- Моңғолия Ұлттық университеті – https://www.num.edu.mn/
- Моңғолия ғылым және технология университеті – https://www.must.edu.mn/mn/
- «Intec» ЖШС компаниясы
Серіктестер (Қазақстан):
- Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – https://www.kaznu.kz/kz
- Л.Н. атындағы Еуразия ұлттық университеті. Гумилев – http://www.enu.kz/ru/
- KAZSEE Қазақстан инженерлік білім қауымдастығы – http://caaae.kz/